Umutdiyari'na Hoşgeldiniz!

Sezen Aksu – Seyirlik Değil Ömürlük Olsun Şarkı Sözü

Posted on: Ocak 17, 2010

Sezen Aksu – Seyirlik Değil Ömürlük Olsun Şarkı Sözü

hiç ummazdım oldu sonbaharda
hediye gibi geldin hoşgeldin
seyirlik değil ömürlük olsun
dilerim bu defa bu son olsun
seyirlik değil ömürlük olsun
bir yastıkta nasip olsun
gel koynuma gel oyunuma gel
akşam gözlü esmer…
safa geldin son ihtimalim
bir sana kalmış halım
hoşgeldin..
seyirlik değil ömürlük olsun
dilerim bu defa bu son olsun
seyirlik değil ömürlük olsun
bir yastıkta nasip olsun
gel koynuma gel oyunuma gel
akşam gözlü esmer..

11 Yanıt to "Sezen Aksu – Seyirlik Değil Ömürlük Olsun Şarkı Sözü"

çoookkkk güzel bir şarkııııı ………………………….)))))))))))))))))))))))))))))

bencedee………))))))))))))))))))))) harika bir şarkı

güzel olmasının sebebi bence herkesin istediği ama çok zor bulunan bir durumun çok güzel bir şekilde müziğe çevrilmesi aslında ben bu müziği ilk bir düğünde gelinin damada süpriz olarak düğün sırasında söylerken dinlemiştim ve sözlerini ondan dolayı paylaşmak istedim… sözleri…

ya bı gelın bdugunde esıne soylerken dınledım gozlerım doldu umarım bayanlara ornek olur.ama ……….

bncedee yha valla haklisin süperrr :)

en güzeller arasında en güzel bu parca olsa gerekk :)))))))

arkadaşlar bence bu şarkı tek kelimeyle süperrrrrrrr

6.gamze cok guzel sarkı dılerım her bayan bunu ıesıne soleme fırsatı bulur….

mukemmel bı sarkı benımde dugunum var ıns soleme fırsatım olur…

çok qüzel sözleri var… aşkımın bana armaganıydı aşkım düqünümüzde de bu şarkıyı istiyorum seni çook seviyorum

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 8 takipçiye katılın

Ömer Çanga

  • RT @aytacyasmin: “İlim meclisine girdim, eyledim kıldım talep, ilim taa gerilerde kaldı, illa edep illa edep” Yunus Emre... 2 months ago
  • Insanlar birbirinin ayiplarini aramak yerine saklamak icin cok az bir gayret gostermis olsa sanirim cennet gibibir yerde yasiyor olurduk... 1 year ago
  • Umudun bittiği yerde hüzün başlar. . . 1 year ago
  • Düşünüyoruz o halde hala vakit var . . . 1 year ago
  • Kelebek etkisi hiç kale almadigin bir olayin herseyi altüst etmesi sonucu sonrasinda afallayip kalmaktan olusuyor... 1 year ago
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

